ДІТЯМ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ
ПОТРЕБАМИ
https://mon.gov.ua/ua/tag/dityam-z-osoblivimi-potrebami
ПРОГРАМИ
З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Омельченко І. М., Федорович Л. О.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для підготовчих,1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Бабяк О. О.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція особистісного розвитку) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку(Логвінова І. П., Кучеренко Ю. О.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція когнітивного розвитку) для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку(Сак Т. В., Прохоренко Л. І.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Шеремет Б. Г., Сак Т. В., Соколова Г. Б.,Маматова З. Р., Бабяк О. О., Мельниченко М. В.).
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ
ОПОРНО-РУХОВОГО АППАРАТУ
«Корекція мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи дляпідготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів длядітей із порушеннями опорно-рухового аппарату. (Ільєнко Т.А., Стах О.Г.,Трофименко Л.І.).
«Корекція розвитку» (базова). Програма з корекційно-розвиткової роботи для
підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для
дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату. (Чеботарьова О. В., Іоганова Н.
А.) (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей
учнів).
«Корекція розвитку» (Соціальна адаптація першокласника). Програма з корекційно-розвиткової роботи для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Яременко О. В.(програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
«Корекція розвитку» (Розвиток пізнавальної діяльності). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Наливкіна Н. М.) (програма за вибором вчителя в залежності відпсихо фізичних особливостей учнів).
«Корекція розвитку» (Формування графічних навичок у дітей підготовчого та перших класів). Програма з корекційно-розвиткової роботи для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Чорна І. В.) (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
«Корекція розвитку» (Сенсомоторний розвиток). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (П’ята М. І.) (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
«Корекція розвитку» (Лего-конструювання). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Лапін А. В.) (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
«Корекція розвитку» (Арт-корекція). Програма з корекційно-розвитковоїроботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальнихзакладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Брусенська І. М.)(програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостейучнів).
«Корекція розвитку» (Формування навчально-мовленнєвої діяльності учнів задопомогою казки). Програма з корекційно-розвиткової роботи дляпідготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів длядітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Літинська Я. Г., Трембалович І.П.) (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостейучнів).
«Корекція розвитку» (Розвиток комунікативної функції мовлення «Говірливийструмок»). Програма з корекційно-розвиткової роботи для спеціальнихзагальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-руховогоапарату. (Жеплінська С. В.) (програма за вибором вчителя в залежності відпсихофізичних особливостей учнів).
«Коркція розвитку» (Формування лінгвістичних понять на основі використання
асоціативних схем). Програма з корекційно-розвиткової роботи для 3 класу
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями
опорно-рухового апарату. (Татаринова О. М.) (програма за вибором вчителя в
залежності від психофізичних особливостей учнів).
«Корекція розвитку» (Формування знань про довкілля засобами пізнавальнихзавдань). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 3, 4класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннямиопорно-рухового апарату. (Гусак Т. О.) (програма за вибором вчителя взалежності від психофізичних особливостей учнів).
«Корекція розвитку» (Пізнай навколишній світ). Програма зкорекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1 класу спеціальнихзагальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-руховогоапарату. (Пігур О. В., Соколовська І. М., Лазорчин О. С.) (програма за виборомвчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
«Корекція розвитку» (Цікава скринька). Програма з корекційно-розвиткової
роботи для підготовчого, 1 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних
закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Коваль Л. І.)
(програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей
учнів).
«Корекція розвитку» (Корекційна ритміка). Програма з корекційно-розвитковоїроботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальнихзакладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Гладченко І. В.,Шепічак О. О.) (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичнихособливостей учнів).
«Корекція розвитку» (Світ Монтессорі). Програма з
корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних
загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового
апарату. (Дишлюк Т. Б.) (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних
особливостей учнів).
«Корекція розвитку» (Готовність дитини до навчання в школі (діагностичнаметодика)). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1 класівспеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-руховогоапарату. (Яременко О. В.) (програма за вибором вчителя в залежності відпсихофізичних особливостей учнів).
«Лікувальна фізкультура». Програма з корекційно-розвиткової роботи для
підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для
дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. (Остапенко Т. В., Авраменко Л.
Ю., Свистун Г. М.).
«Корекція розвитку». (Методичні рекомендації). Програми зкорекційно-розвивальної роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальнихзагальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно-руховогоапарату. (Чеботарьова О.В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова)для 11-12 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зпорушеннями опорно-рухового апарату (Чеботарьова О. В., Іоганова Н. А., ТопчійН. Г.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова)
для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з
порушеннями опорно-рухового апарату (Чеботарьова О. В., Іоганова Н. А., Топчій
Н. Г.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (розвитокхудожньо-естетичної діяльності) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніхнавчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Гаман Л.М., Чеботарьова О. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція
розвитку» (арт-корекція засобами нетрадиційних видів занять) для 5-10
класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями
опорно-рухового апарату (Крисяк Р. Б., Чеботарьова О. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Програма корекційних занять з ЛФКдля дітей з порушеннями опорно-рухового апарату» для 5-10 класівспеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннямиопорно-рухового апарату (Остапенко Т. В., Авраменко Ю. В., Свистун Г. М.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція
емоційно-вольової сфери) для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних
закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Єгорова Г. А.).
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
«Розвиток мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвитокмовлення дітей з помірною розумовою відсталістю в процесі ознайомлення зприродою» для підготовчих, 1-4 класів. (Хайдарова О.С., Блеч Г. О.).
«Розвиток мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи«Розвиток мовлення з використанням методики ТАН-Содерберг» для підготовчих, 1-4класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовоювідсталістю. Заремба В.В., Ліщук Н.І., Морозова Н.В., Блеч Г. О.
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» дляпідготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів длядітей з розумовою відсталістю. Бобренко І. В.
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Острівець здоров’я» дляпідготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів длядітей з розумовою відсталістю. (Ковтун А. В., Кунникова О. О., Стригунова А.І., Бобренко І. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» дляпідготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів длядітей з розумовою відсталістю. (Папета О.В., Демянович М.З., Компанієнко О.М.,Гладченко І. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «У світі ритмів» дляпідготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів длядітей з розумовою відсталістю. (Левченко Л. Й., Гладченко І. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Барабанотерапія» дляпідготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів длядітей з розумовою відсталістю. (Василевська Л.Є., Гладченко І. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток психомоторики тасенсорних процесів» (психосоціальний розвиток) для підготовчих, 1-4 класівспеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовоювідсталістю. (Жук Т.Я., Трикоз С. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Азбука творчості» дляпідготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів длядітей з розумовою відсталістю. (Чеботарьова О. В., Брусенська І. М.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Музичні краплинки» для 1-4класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовоювідсталістю. (Шеклунова Н.О., Міненко А. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутовеорієнтування» (варіативний модуль «Подорож у життя») для 5-10 класівспеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальнимипорушеннями (Міненко А. В., Грикун А. С.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для учнів
5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з помірними
інтелектуальними порушеннями (Хайдарова О. С., Блеч Г. О.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Фізика і хімія (впозаурочний час)» для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальнихзакладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Дзіядевич Л. Г., Трикоз С.В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Географія» (у позаурочнийчас) для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітейз інтелектуальними порушеннями (Мальчевська О. П., Трикоз С. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для 5-10 класів
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними
порушеннями (Редько Л. О., Безкоровайна Л. А., Гладченко І. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зінтелектуальними порушеннями (Папета О. В., Іванченко С. В., Гладченко І. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» (барабанотерапія)для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зінтелектуальними порушеннями (Сухорукова О., Василевська Л., Гладченко І. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура»для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зінтелектуальними порушеннями (Бобренко І. В.).
«Лікувальна фізкультура». Програма з корекційно-розвиткової роботи для 7 –10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкимипорушеннями мовлення. (Чепурний А. В.).
«Лікувальна фізкультура». Програма з корекційно-розвиткової роботи дляпідготовчих, 1-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів длядітей з тяжкими порушеннями мовлення. (Чепурний А. В.).
«Корекція мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи дляпідготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів длядітей з тяжкими порушеннями мовлення. (Трофименко Л. І., Ільяна В. М., ПригодаЗ. С., Грибань Г. В., Аркадьєва О. О.).
«Корекція мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-10класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкимипорушеннями мовлення. (Трофименко Л. І., Ільяна В.М., Пригода З.С., ГрибаньГ.В., Аркадьєва О.О.).
«Корекція розвитку». Програма з корекційно-розвиткової роботи для
підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для
дітей із тяжкими порушеннями мовлення. (Рібцун Ю.В.).
«Логоритміка». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкимипорушеннями мовлення. (Куравська Л. С.).
Немає коментарів:
Дописати коментар